Bolu’da 22 köy karantinaya alındı


Bolu’nun Mudurnu ilçesine bağlı Mangırlar ve Pelitözü köyleri, 7 Mart tarihinde şap hastalığı şüphesi nedeniyle karantinaya alındı. Mudurnu İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, köylerde şap hastalığının yayılmaması için hızlı bir şekilde harekete geçti. Bölgedeki hayvan giriş ve çıkışları geçici olarak kısıtlanarak, tedbirler alınmaya başlandı.
Karantina uygulamasının kapsamı genişletildi ve karantinaya alınan iki köyün çevresindeki 10 kilometrelik alandaki 22 köyde de hayvan giriş çıkışı yasaklandı. Bu köyler arasında Alpagut, Beyderesi, Bulanık, Çepni, Dedeler, Delice, Dereçetinören, Feruz, Göllüören, Göncek, Hacıhalimler, Karataş, Keçikıran, Mangırlar, Örencik, Yıldırımbeyazıt, Pelitözü, Samat, Sarıyer, Sürmeli, Yaylabeli ve Yazılar yer alıyor.
Bu habere emoji ile tepki ver![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”